понеделник, 11 март 2013 г.

ОКОНЧАТЕЛЕН ПРОЕКТ ЗА ИЗЛИЗАНЕ ОТ КРИЗАТА, ВНЕСЕН ПРИ ПРЕЗИДЕНТ, НС, ОМБУДСМАН НА РБ И КМЕТ ГРАД СМОЛЯН - ОТ ПРОТЕСТИРАЩИ В ГРАД ЧЕПЕЛАРЕ И СМОЛЯН ЧРЕЗ АДВ. ПЕПЕЛАНОВА И ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО "ДНЕС" СМОЛЯН ПО ПОИСКВАНЕ ЗА МЕРКИ ОТ ГРУПИ ГРАЖДАНИ И АДВОКАТИ - ПРОЕКТЪТ Е ВХОДИРАН В НС


МОТИВИ: ДОПУСНАТИ СА ПРАЗНИНИ В КОНСТИТУЦИЯТА ОТ 1991Г. ПРИЕТИ СА ЗАКОНИ, КОИТО НЕ СА ГИ ЗАПЪЛНИЛИ, КАКТО КОНСТИТУЦИЯТА ПОВЕЛЯВА И СЪОТВЕТНО ИМ ОТДАВА ТОВА ПРАВО. СЪЩЕВРЕМЕННО СА ПРИЕТИ ЗАКОНИ, КОИТО ВЗАИМНО СИ ПРОТИВОРЕЧАТ И ОБРИЧАТ БЪЛГАРСКИТЕ ГРАЖДАНИ НА ПЪЛНО И ТОТАЛНО РАЗОРЯВАНЕ И ОГРАБВАНЕ. В СЪЩОТО ВРЕМЕ, НЕ Е УСТАНОВЕНА СВОБОДАТА НА СЪДА ОТ ИЗПЪЛНИТЕЛНАТА ВЛАСТ КАТО ТАКЪВ,  ФУНКЦИЯТА МУ НА СЪД НА БЪЛГАРСКОТО ОБЩЕСТВО, В ЗАЩИТАТА МУ ОТ НЕЗАКОННИТЕ АКТОВЕ НА АДМИНИСТРАЦИЯТА И В СЪОТВЕТНОСТ НА ФАКТИТЕ, ПРАВАТА И СВОБОДИТЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ ЛИЦА. ЕТО ЗАЩО, КАТО ВНАСЯМЕ ТОВА, КОЕТО НИЕ ЗНАЕМ КАТО ПРОФЕСИОНАЛИСТИ ИЗ НАШАТА СФЕРА НА ДЕЙНОСТ СЪОТВЕТНО В НЯКОЛКО ГЛАВИ, ЧАСТИ, НАСТОЯЩИЯТ ВНАСЯМЕ С МОЛБА ЗА НЕЗАБАВНОТО МУ ПРИЕМАНЕ, КАТО ВЯРВАМЕ, ЧЕ ТОВА Е ЗАКОНЪТ, КАКТО И ДОПУСТИМОТО НЕОТЛОЖНО НУЖНО ДЕЙСТВИЕ НА ДЪРЖАВНИТЕ СЕГА ОРГАНИ, КАТО ГО ДОПЪЛНЯТ ПО ДРУГИТЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ, ЗА КОЕТО КАТО ТАКЪВ, НАСТОЯЩИЯТ ПРОЕКТ Е НАПЪЛНО ПРИГОДЕН И ОТВОРЕН, ТОЙ ДА СЕ ОБНАРОДВА И В РЕЗУЛТАТ НА ПРИЛАГАНЕТО МУ, ТО ДА БЪДЕМ ДОПУСНАТИ РЕАЛНО – МАКАР И МАЛКО, ДА ПРЕМИНЕМ НАПРЕД, ЗА ДА ОБЛАГОРОДИМ ОБРАТНО НА НАШ РЕД – НАШАТА ДЪРЖАВА И ИКОНОМИКА.

ПРЕДЛОЖЕНИЯТА СИ ВНАСЯМЕ С ОГЛЕД РАЗВИТИЕТО НА ЧАСТНАТА СОБСТВЕНОСТ, ПРИЕМАНЕТО НА ЧАСТНАТА СОБСТВЕНОСТ ЗА ФАКТ И ПОСОКА НА ПОДПОМАГАНЕТО Й ОТ ДЪРЖАВАТА, А НЕ ЗАГРАБВАНЕТО Й; ПРЕДВИД РАЗВИТИЕТО НА ТУРИЗМА, ХОТЕЛИЕРСТВОТО И РЕСТОРАНТЬОРСТВОТО, БЕЛЕГ НА НАШИЯ РАЙОН – ОБЛАСТ СМОЛЯН – ГРАД ЧЕПЕЛАРЕ И К. ПАМПОРОВО, КАКТО И ГРАД СМОЛЯН.

ПРЯКО СМЕ ЗАСЕГНАТИ ОТ ДОПУСНАТА ОБРАТНА НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ ОТ ОСЗ; ОТ ДВОЙНО ДО ПЕТОРНО ДАНЪЧНО И ВСЯКО ДРУГО ФИСКАЛНО ЗАПЛАЩАНЕ ПРИ ДЕЙНОСТТА НИ; ОТ НЕКОМПЕТЕНТЕН СЪД И ПРАВОСЪДНИ ОРГАНИ, СЛЯПОТО МУ ОБСЛУЖВАНЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛНАТА ВЛАСТ, АКТУВАНЕ В НАРУШЕНИЕ НА ЗАКОНА – БЕЗ НАДЛЕЖНОТО ОТЧУЖДАВАНЕ; НЕПРИЛАГАНЕТО ПО СЪОТВЕТНИЯ РЕД НА ЗАКОНА ОТ ЦЯЛАТА АДМИНИСТРАЦИЯ И СЪДЕБНИТЕ ИНСТАНЦИИ ПО МЕСТО; НЕВЪЗМОЖНОСТ ДА СЕ ДОБЕРЕМ ДО КАКВА ДА Е НАМЕСА ЗА ПРОБЛЕМИТЕ НИ ОТ ЦЕНТРАЛНАТА ВЛАСТ, ДОРИ ПО ПАРТИЙНА ЛИНИЯ ИЛИ ЧРЕЗ НАРОДНИ ИЗБРАНИЦИ; ЛИПСА НА ЕВРОПЕЙСКИ ПРОГРАМИ ЗА РАЙОНА НИ И ПЪЛНАТА МУ ИЗОСТАВЕНОСТ ОТ ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ПОДОБРЕНИЯ ЗА НАШИТЕ СЪГРАЖДАНИ В ДРУГИ РАЙОНИ НА СТРАНАТА НИ, И ДР.

НЕ СЕ ИЗПЪЛНЯВА СЪОТВЕТНО ЗАКОНА ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА ЗУТ В СИЛА ОТ 26. 11. 2012Г. В ОБЛАСТТА НИ СА ИЗЗЕТИ ВСИЧКИ ФУНКЦИИ ПО НЕГО ОТ ГЛАВНИЯ АРХИТЕКТ В НАРУШЕНИЕ НА ЗАБРАНАТА ЗА ПРЕВЕС НА ВЛАСТ. НАРУШЕНА Е ПО ПРИНЦИП РЕСТИТУЦИЯТА ПРИ НАС И ПРИДОБИВНИТЕ СПОСОБИ НА СОБСТВЕНОСТ – В ЧАСТНОСТ СТРОИТЕЛСТВОТО. ДОПУСНАТИ СА ЗАПОВЕДИ ЗА СЪБАРЯНЕ НА ДНСК СОФИЯ, ИЗДАДЕНИ БЕЗ КОМПЕТЕНТНОСТ, КАТО СЕ КАСАЕ ЗА ОБЕКТИ 4 КАТЕГОРИЯ – НАРУШЕНИЕ НА ДОСЕГАШНИТЕ ЧЛ. 177 И 178 ЗУТ. МЪЛВИ СЕ, ЧЕ ЦЕЛИЯТ ВРЪХ СНЕЖАНКА ЩЕ БЪДЕ ПРЕДАДЕН ПО ПАРТИЙНА ЛИНИЯ В НАРУШЕНИЕ НА ЧЛ. 25 ЗСПЗЗ, ИЗМЕНЕНИЯТА НА ЗУТ ОТ 2012Г. И ДРУГИ ЗАКОНИ.

Същевременно в дейността на един от нас е налице произнасяне на ВКС с определение, че няма съд като такъв, а вместо това съдът е парична институция – нищо повече – което е положението и по закон досега. Няма санкции срещу съдиите, ако не действат като съд – в съответствие на закона.

ВСИЧКИТЕ НИ ЧИНОВНИЦИ СА КАТО НЕКАДЪРНИ. ДЕЙСТВАТ НЯКОИ ОТ ТЯХ ОТ 60-ТЕ ГОДИНИ НА МИНАЛИЯ ВЕК. НЕ СЕ ЗАНИМАВАТ С ПРОБЛЕМИТЕ НА ГРАЖДАНИТЕ, НЯМА ДОСТЪП ДО ТЯХ, С ТЯХ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ГОВОРИ, ОГРАБВАТ НЕЗАКОННО ХОРАТА, И ЗА ТОВА ПОЛУЧАВАТ ЗАПЛАТИ.

ПРИЛАГАМЕ В ЦЯЛАТА ВРЪЗКА, ВЪВ ВРЪЗКА И НА ЗОАРАКСД, И ВСИЧКИ НАРУШЕНИЯ НА ВСИЧКИ ПОСОЧЕНИ ПРИНЦИПИ И ПРАВИЛА, ПРОЕКТА СИ ЗА ТОВА ЗА ПОПРАВКА НА НЯКОИ АКТОВЕ НА ДЪРЖАВАТА И УСТАНОВЯВАНЕ НА НЯКОИ ФУНКЦИИ НА ДЪРЖАВНИТЕ И МЕСТНИТЕ ОРГАНИ НА УПРАВЛЕНИЕ КАКТО НА ПРАВОПРИЛАГАНЕ И ПРАВОСЪДИЕ, А ИМЕННО:

ГЛАВА ПРИНЦИПИ И ОСНОВНИ РАЗПОРЕДБИ:

1.       Отменят се всички актове на държавна собственост издадени от Областните управители и Кметовете от 90г. до настоящия момент и нещата се възстановяват както отпреди издаването им пряко по силата на закона. Лицата, посочени за бивши собственици се възстановяват служебно от Кметовете в тяхната собственост в лицата им на физически лица – сочени от актовете.

2.       Отменят се всички заповеди на ДНСК, касаещи обекти 4 категория. Лицата се въвеждат в обектите си, ако са завторени от Кметовете по места и райони.

3.       Отменят се всички актове на ОСЗ, издадени в полза на държавата по чл. 27 ЗГ или по друг ред, включително - съдебен. Частите от имоти или имотите, отдадени по посочения ред на държавата се възстановяват служебно от ОСЗ на и в полза на имотите – на всички бивши собственици, ако не са налице пряко засегнати предвид начините на спестяване от ОС за държавата.

4.       Пар. 123 и сл. ЗУТ се прилагат без ограничения – до всички лица, както и безсрочно.

5.       Отменят се сроковете за реституция по всички реституционни закони. Всички те продължават действието си безсрочно – както пред органа, така пред съда – по желание и избор на правоимащите – до пълното приключване на реституцията.

6.       Застроените места както всички накърнени площи се заменят с площи от всички околни землища в полза на ощетените – по тяхно желание и посочване според интереса им, докато са налице свободни площи.

7.       При случаи на разпределяне на остатъчни площи в полза на Кметовете или Областните управители, ОСЗ им ги изземва при запълване на местата със заявители.

8.       Отменят се всички откази за реституция и на тяхно място се извършва реституция на заявителите по настоящите правила.

9.       Отменя се реституцията на наркоопите.

10.   Компетентният орган по пар. 123 и сл. ЗУТ е Кметът на Общината. Всички постройки стават законни с факта на заявлението им и то не може да завърши с откази.

11.   Всички съдебни дела, проведени и завършени в несъответствие на настоящите правила – без давност и безсрочно, се провеждат наново, като хода им се възобновява служебно от председателите на съда – по искане на страните, както независимо от тях.

ГЛАВА ДАНЪЧНИ, АВТОРСКИ И ЛИЦЕНЗИОННИ:

1.       Горовладелците плащат данъка си чрез кооперациите – по реда на данъка за собствено горско стопанство. Физическите лица съсобственици в горовладелските ревири се освобождават от данъци, като кооперациите им ги удържат за плащането на общия данък от доходите им от стопанската им дейност.

2.       Намаля се ДДС за хотелиери, ресторантьори и строители в курортни селища и местности, както и в свързани градове – 10% таван.

3.       Собствениците на фирмите се освобождават в такъв случай от данък общ доход като физически лица.

4.       Авторските права се дължат от разпространителя им, като се включват в месечните такси за потребление. Тези такси са с таван – 10 лв.

5.       Отпадат всички лицензи за обикновената търговска дейност освен при социална дейност на същите.

6.       Създават се местни регистри за марки и фирми към Кметовете на Общините. За регистрация се дължи не повече от 100 лв. на три години. За наложила се от край време марка таксата е еднократна, безсрочна и не повече от 500 лв.

7.       Кметовете вписват марките в своите регистри и изпращат служебно удостоверение за вписаната марка до ведомствените регистри ведно с ½ от таксата.

ГЛАВА ПЕНСИОННИ И ЗДРАВНИ:

1.       Всеки може да се пенсионира при навършена 55 годишна възраст независимо от стажа и точките. При продължаването му на работа, пенсията му се увеличава съответно на натрупваните стаж, възраст и точки.

2.       Всички вродени заболявания, хидроцефалия, слепота, сърдечни, мозъчни и други малформации, както когато са се изразили в течение на времето, както тежко лечими заболявания, се третират като нелечими и необратими – и не подлежат на освидетелстване от ТЕЛК и НЕЛК. Освидетелстват се от личните лекари или лекуващите лекари по избор на лицата.

3.       Актът на освидетелстване е годно пенсионно основание за инвалидност – 80 %. Само при желание за по-висока степен – се отива на ТЕЛК.

4.       При акт по т. 3, съответно при 80% инвалидност, лицата се пенсионират безусловно като доживотни инвалиди. Независимо от досега постановените актове за друго или противното.

5.       Разпоредбата има обратно действие – и се прилага със задна дата считано от 2000г., откогато се изплащат и нужните пенсии – за настоящо време всеки месец, и на части – за минало време. Ако лицата са получавали пенсии през дадени периоди от време, те се приспадат от определените както към настоящия момент – за цялото време. Т. е., лицата в тези групи, имат право и на осъвременяване за посочения минал период.

ГЛАВА ДРУГИ ИЗ СОБСТВЕНОСТ, БИВША СОБСТВЕНОСТ И РЕСТИТУЦИЯ:

1.       Министърът на правосъдието отговаря за законност на актовете на нотариусите, държавните съдебни изпълнители, частните съдебни изпълнители и съдиите по вписванията.

2.       Агенцията по вписванията отговаря за законност на актовете на съдиите по вписванията, нотариусите и служителите – включително на кадастрите в РБ.

3.       Двете ведомства се сезират по искания за проверка на всички граждани и лица. Те осъществяват проверката с участието на страните, подали сигналите, и вземат решения за поправки чрез специализирани институционални и извънинституционални съвещания. В съвещанията действат независими юристи, които могат да са адвокати и съдии.

4.       Адвокатите имат безплатен достъп до всички регистри – като съдии, както съдиите, прокурорите и прокурорите-следователи.

5.       Когато извършват регистрация на граждани, адвокатите действат по банков път чрез електронен подпис.

6.       Когато вършат справки за свои клиенти, адвокатите действат като граждани, но като адвокати, за улеснение на работата им – позованите тук органи правят необходимото за една регистрация по една сметка на един адвокат – за всички регистри, включително нотариалните и тези, на службите по вписванията – получават пълната информация.

7.       Настоящите се привеждат в действие в срок 3 месеца от ръководителите на ведомства и обучават по места всички адвокати.

8.       Министърът на правосъдието отменя незаконните констативни актове на нотариусите.

9.       Нотариусите могат да отменят сами незаконните си констативни актове.

10.   Адвокатите отменят незаконните констативни актове на нотариусите, съдиите по вписванията и съдебните изпълнители. В този случай, Министърът се произнася с окончателен акт в полза на адвокатурата и гражданите.

11.   За изпълнение на настоящата се създават специализирани бързи инстанции към МП – от адвокати минимум 10 г. стаж като юристи.

12.   Министърът на правосъдието в срок от 2 години създава специализирани съдилища по цялото действащо законодателство. Назначава пряко съдиите за тези съдилища от средата на действащите адвокати и съдии – стаж 10 г. като юристи.

13.   Отменят се конкурсите за съдии, прокурори и следователи, а те се назначават от Председателите на съдилищата и Ръководителите на Прокуратурите по устен изпит във формата на интервю. Превес за назначаването има обективната преценка на качествата на всеки кандидат, които се преценяват по личното им отношение към закона и правата на гржданите съответно правомощията на дадените органи.

14.   Висшият Съдебен Съвет следи за дейното изпълнение на настоящия закон – в цялост и приема оплаквания, и дава указания, които са задължителни до всички за спазването им.

15.   Конституционният Съд и Председателят на ВКС се самосезират при извършени нарушения по настоящата глава и свързаните правила за действие до съда и всички изъпълнителни органи. Омбудсманът издава проекти за разрешаването им с актове до КС, ВСС, НС и Президент. При подкрепата им с искания на граждани, проектите са задължителни до посочените органи. Във всички случаи, те не могат да се променят от законотворческия орган.

16.   Президентът има право да издава указ със силата на закона, МС – постановление със силата на закон, Министрите – наредба-закон, при липса или бездействие на НС.

17.   Омбудсманът има право да отменя административни откази дори ако са влезли в сила, след като не отговарят на изискванията на съответността и представляват превес на власт както превратно упражняване. Същите права има Президентът – като в такъв случай, той допълва даден закон или го отменя – след първото вето. НС може да повдигне спор пред КС в такива случаи. ВАС или АС нямат тези права по отношение на актовете на отмяна на Омбудсмана.

18.   До унифициране на действащото законодателство вътрешно и изглаждане на противоречията между законите и между тях и принципите на Конституцията, които имат пряко действие, както изпълнение на настоящия закон, НС временно спира да законодателства. През това време подпомага отделянето на съда от изпълнителната власт и учредяването на всички посочени тук органи по новия им статут.

19.   Нотариусите нямат статут на съдии. Нямат статут и на адвокати. Те са частни юристи с нотариална функция. Отговарят за обективност като адвокатите. Подчинени са на закона и МП, както АВ и членовете на българската адвокатура. За порочни действия или бездействия, нотариусите дължат обезщетение на адвокатите отделно от клиентите им. Обезщетението е в петорен размер на цената на засегнатия имот и лишаване от правоспособност – доживот.

ГЛАВА ДРУГИ ИЗ ЗУТ:

1.       Всички строежи и построени сгради са законни щом съответстват на строителните правила и норми.

2.       Незаконно извършените са такива поради липса на ясен досега за това закон. Ето защо се узаконяват/заявяват – и с факта на заявлението се считат за законни. Издадените за противното актове са изцяло нищожни. И се обезсилват служебно по посочения ред по настоящия.

3.       За всяко строителство нужните общински органи се явяват по мястото на започването му и служебно издават всички нужни документи.

4.       Таксите за документирането на строежите по ЗУТ получават таван от 1 лв. на кв. м., но не повече от 100 лв. на етаж от сграда – за сгради до 450 кв. м. застроена площ; и не повече от 200 лв. за етаж от сгради с по-голяма площ. Заплащането е по по-благоприятния ред.

ГЛАВА ЕНЕРГИЙНИ, ВОДНИ, ТОПЛИННИ, ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ИЗТОЧНИЦИ И РАЗПРОСТРАНИТЕЛИ:

1.       Всички енергийни и водни фирми, отдаващи енергия на гражданите и лицата на РБ губят правото си на такси и плащания от тях в срок до 1 година от обявяване на настоящия, както за януари, февруари и март месец от 2013г. за санкция за злоупотребите и измамливите действия по определяне на цените си.

2.       При отказ да осъществяват по-нататъшна дейност губят правото си на какви да е компенсации.

3.       При желание да продължат дейност се отказват от претенции поради нищожност на договорите с тях.

4.       В срок от 1 г. подготвят законните договори с платците им за разпределянето на енергиите до тях като потребители.

5.       За плащаните инвестиции от потребителите, Държавата придобива 51 % от дружествата-производители и разпределители, считано от момента на сключването на договорите с фирмите им.

6.       При несъгласие – фирмите напускат без право на каквито и да било компенсации.

7.       Във всички случаи за платеното и ограбеното, държавата задържа всичко и го изземва в патримониума си от посочените фирми.

8.       При нарушения от тях – отговарят за диверсия и друго вредителство.

9.       При неизпълнение от страна на държавните органи – отговорността е същата и в допълнение – нарушителите се изселват отвъд пределите на страната за вечен срок.

10.   Обявяват се всички договори с дадените фирми за нищожни, за което се сключват наново или всеки си тръгва от участие без претенции по отношение страната на фирмите. Иначе дължат всички получени вноски от всички потребители от момента на сключването на договорите си с държавата в троен размер ведно със законната лихва с по 3 пункта горница на ден за закъснението.

ДРУГИ:

1.       Хлябът и млякото са с таван 1 лв. Месото – таван 1 лв. на килограм. Колбасите – таван 3 лв. на килограм. Всички зеленчуци и плодове – 3 лв. таван. Цигари пакет – 3 лв. таван.

2.       Дрехи и обувки – блузи 10 лв. таван, поли – 10 лв. таван, панталони – 10 лв. таван, рокли – 20 лв. таван, палта – 50 лв. таван, кожени палта – 200 лв. таван, дънки – 20 лв. таван, обувки – 20 лв. таван. Маркови – с 20 % по-скъпи – таван.

3.       Разрешава се пушенето по досегашния ред. Отменя се последния закон в тази част.

4.       Забраняват се банковите такси за преводи от граждани и лица до държавните и общински учреждения и ведомства.

5.       Лихвеният % върху заеми се намаля – таван 3% - за целия период от вземането. Такси за обслужване се преразглеждат по настоящото правило. Всички договори за заеми се преразглеждат между банката и клиента – в полза на клиента. Всички заведени от банките дела по бързия ред се спират за преразглеждане на договорите с клиента им по настоящите правила.

6.       Бързото производство е недопустимо за банки, както и монополните дружества, както и за цена над допустимата за РС. В тези случаи се водят дела по общия ред.

7.       Настоящите действат минимум 5 години.

ГЛАВА ПРАВОСЪДИЕ:

1.       Съдът се еманципира от изпълнителната власт и е независим от тази власт. Но той се подчинява на чл. 2 от ГПК и служебното му правомощие да подпомога страните да спечелят и изнесат делото си – да излезе истината между тях, както ги защитава дейно от актовете на администрацията.

2.       За неизпълнение на функцията му на съд отговаря за издаване на документи с невярно съдържание, вещно и лично укривателство – дори да е нямал умисъл или небрежност при грешките и нарушенията му на съответността и функцията му за това. Отгтоворността е както при всички – по НК и НПК. Следи се службено от Прокуратурата.

3.       Прокуратурата отговаря на същите правила.

4.       Прокурорите, завеждащи следствените отдели при ОП вършат пряко непосредствено разследване, както при пряко допустимото йм сезиране така и при самосезиране и следят за законност на всички органи и лица в държавата. Те също отговарят за несъответност по реда на НПК и НК и носят пряко наказателна отговорност за незаконните си действия и бездействия.

5.       Забранява се пристрастността към държавата. За противното се носи двойна наказателна отговорност.

ГЛАВА АДВОКАТИ:

1.       Адвокатите отговарят при необективност – също по горните правила.

2.       Адвокатите са свободни, самоосигуряващи се и се подпомагат от държавата за нуждите на информационните им системи, облекло и обучение с държавни помощи на тримесечие.

3.       Адвокатите са равни на съдиите, прокурорите и прокурорите, завеждащи следствените отдели. И имат техните рангове според стажа им на адвокати, включително предходния им стаж.

4.       Всички се съобразяват със становищата и исканията на адвокатите.

5.       НБПП изплаща пълния хонорар на адвокатите правна помощ в троен размер за бъдеще по Наредбата №1 на Висшия Адвокатски Съвет. Същото правило действа и за особените представители по всички граждански и изпълнителни дела – както административни, охранителни, здравни, данъчни, други, и наказателни.

6.       Адвокатите издават констативни актове за всичко по служба и ги регистрират безусловно в публичните регистри, както и служебно – без данъчни оценки. Вписванията се извършват служебно и имат силата на нотариални констативни актове. В тази част действат правилата за нищожност по ГПК и обективност по настоящия. Адвокатските актове се обявяват от службите по вписванията и се нанасят върху партидите на лицата, когато касаят и констатации за давностно завладяване, съответно за ненадлежност на предходно вписване.

7.       Споровете се решават от РС.

8.       Председателите на РС както и на ОС, и на АС имат право да отменят еднолично в това им качество откази на съдиите по вписванията, както и нотариусите.

9.       Отменените откази на нотариусите от съда досега, както за напред – и от Председателите на съда, се вписват служебно – върху партидите на имотите.

10.   Кадастрите вписват всяко строителство дори едва започналото – безусловно и служебно.

11.   Таксите на регистрите и съдилищата са са таван – не повече от 1% върху цената на иска за съдебни дела; таван – 5 лв. за кадастъра; 5 лв. за вписванията от СВ, АВ. Отпада изискването за данъчни оценки – за вписване или произнасяне от Нотариусите или СВ. Нотариалните такси следват посочените тук такси.

ГЛАВА ЮРИСКОНСУЛТИ:

1.       Юрисконсултите носят тройна наказателна отговорност – за необективност като адвокатите, за несъответност – като съдиите, и за пристрастност – като Кметовете и Областните Управители.

2.       Действащи адвокати нямат право да бъдат юрисконсулти. Главен юрисконсулт може да бъде адвокат с 10 г. стаж. Като юрисконсулт адвокатът замразява членството си в АК.

3.       Юрисконсулти, които не са били и адвокати, и имат стаж под 10г. са младши и не могат да служат сами на Кметовете и Областните Управители.

ГЛАВА ОБЛАСТЕН УПРАВИТЕЛ И АДМИНИСТРАЦИЯ:

1.       Управителите на области действат в полза на гражданското общество при забрана за пристрастие към държавата.

2.       Всички искания се разрешават по административен, мирен ред – със представители на страните.

3.       Процедурите текат толкова време, колкото отнеме и е необходимо на Областните управители да разберат проблема и въпроса на искането.

4.       По време на процедурите Областните управители не се заместват от юристите му. Областните управители изискват от юристите си, а не обратното.

ГЛАВА КМЕТ И АДМИНИСТРАЦИЯ:

1.       Горните правила важат в тройна степен до Кметовете.

2.       Забранява се един и същи главен архитект да води дейността в повече от една община. Главният архитект е подчинен на Кмета на Общината.

ГЛАВА ПОЛИТИЧЕСКИ ПАРТИИ И ОРГАНИЗАЦИИ НА ГРАЖДАНИТЕ:

1.       Политическите партии имат офиси по места по цялата територия на държавата и учредяват към представителите си граждански бюра за дейна намеса при проблеми на гражданите към Общините и Областните Администрации. Ако проблемите не се разрешат мирно и законно, без да се накърнят права на други граждани и лица, проблемът се внася за незабавно разглеждане със закон пред Народното събрание.

ГЛАВА ПРЯК ДОСТЪП ЗА ОТМЯНА НА НЕЗАКОННИТЕ АКТОВЕ НА ДЪРЖАВНИ, РЕГИОНАЛНИ И МЕСТНИ ОРГАНИ НА УПРАВЛЕНИЕ:

1.       В горния случай, НС издава акт със силата на Решение, което е задължително, ако е положително, в полза на правоимащите граждани, и не нарушава права на други граждани и лица.

2.       Ако решението нарушава права на други страни, НС приема незабавни поправки – в частта на нарушението, както и нацяло.

3.       Подвеждащите го – биват предадени на Прокуратурата за заблуда.

4.       Сезирането по настоящия ред се извършва и допуска и без помощта на която и да е политическа партия. Допуска се еднолично, без и със адвокат, по простото искане на дадения гражданин.

5.       Правилата за процедурата са както – пред Областните Управители и Кметовете.

6.       Ако посочените органи бездействат, при наличие на нарушения, всички засегнати, както и всички без изключение, се обръщат за отмяна пред Председателите на Съда. Те решават въпроса с участието на всички възможни и знайни страни по въпроса – с еднолично, председателско решение – в полза на правоимащите граждани.

ГЛАВА ПРЯК ДОСТЪП ЗА ОТМЯНА НА НЕЗАКОННИТЕ АКТОВЕ НА СЪДА:

1.       Народното събрание и Конституционният Съд по искане на всички се сезират незабавно и отменят процесните съдебни решения, както за незаконосъобразност, така и за противоконституционност, ведно поради липса на логика по правилата на логиката, и липса на житейска логика.

2.       Сезирането на КС на РБ е без ограничение от това до каква степен са се завели или приключили административните или парламентарните, или съдебни процедури, по-горе.

ДРУГИ ДО СЪДА И КС:

1.       Конституционният съд назначава съдии, които да работят като съдии към КС по въпросите на настоящия.

2.       Върховните Съдилища отговарят за действията на инстанционните по места пред всички и по реда на Колективните искове срещу нарушенията на даден съд по място.

3.       Председателите на съдилищата носят същата отговорност.

4.       При нарушения, възобновяват хода на делото независимо дали то има окончателен съдебен акт.

5.       Председателите на ВКС и на ВАС – издават вътрешни правила за съответността, посочена по закон – до всички съдии.

6.       Правилата за съответност се допълват в ход и за тях се известяват всички действащи адвокати и юрисконсулти, нотариуси, съдии по вписванията, съдебни изпълнители и други юристи.

7.       За нарушение на правилата се сезират всички председатели независимо на нивото на дадения съд по искания на адвокати – пряко и чрез други председатели. При сезирането адвокатът внася искане за попълване или допълване на правилата за правилна дейност на съда. Окончателното им утвърждаване се извършва от Председателите на ВКС.

8.       При бездействие, се сезира целият колектив по реда на колективните искове. Колективът включва съда, ВКС/ВАС, КС и адвокатурата на РБ.

9.       Спира се действието на Американската програма за развитие. Съдът преминава към европейски и свои програми на развитие, в унисон с настоящите, считани оттук за негов същински дълг – в полза на народа.

10.   Забранява се пристрастието към другите власти на всички съдебни и правосъдни органи. Тяхното пристрастие оттук е честността, справедливостта, законосъобразността, човекът, човешките блага и защитата на добруването му, не на последно място, и човешкият живот – единственото благо за държавата, която е българският народ, а не отделна личност.

11.   Съдебните такси се внасят накрая на делото от страната, която го печели. Държавата плаща заплатите на съдиите.

ГЛАВА МАЛКИ И СРЕДНИ ПРЕДПРИЯТИЯ

1.       Всички малки и средни предприятия, всички малки и средни хотелиерски, ресторантьорски и други търговски фирми, както филмови, печатни и рекламни бизнеси и услуги, като касаещи се с развитието на туризма, културата и печата, основен поминък както доход в страната и до държавната хазна, както производителите от групата на основния земеделски и горски поминък, развиващи пазара на стоките – за храна и облекло, както изобщо сферата на обслужването, услугите, туризма и правосъзнанието, бидейки основният източник за растеж на потребителните способности на населението, информирането и облагородяването му, а оттова, основните източници на оборота в държавата, се освобождават от всички лицензи занапред, като:

2.       Вместо това, плащат чрез Кметовете на Общините – по 100 лв. минимум до 300 лв. таван на година – за тяхната валидност и действителност.

3.       От тези плащания държавата си заделя от сметката, при Кметовете на общините, всички нужни такси – до всички групи с лицензионни досега права по изискванията както досега, разпределящи се от МС на шестмесечие или еднократно в процентно съотношение, определени с Годишно Постановление – по закона за здравето, търговското законодателство, безопасност условията на труд, фискалните устройства, пожарната безопасност, туризма и наредбата за категоризация, местните данъци и такси, авторските права, ветиринарната дейност, ДДС, безопасност на площадките, и др.

4.       Лицензиите остават и може да не се прилагат, и до големите предприятия и монополите, и предприемачите, но в такъв случай годишните им такси се определят от Комисия към МС – по категории досега или признаци, и може да надвишават таксите по досегадействащите лицензи, но плащането им на едно място, освобождава и тези фирми от всички лицензи.

5.       Всеки собственик отговаря сам за изпълнението на стандартите, досега наложени както по лицензии.

6.       Не се освобождават от лицензии енерго, водо, електро и други производители и разпределители, включително когато са държавни предприятия.

7.       Държавните органи и местните проверяващи органи на малките и средни предприятия констатират дейността и я проверяват за грешки и пропуски само при удобен час и ден за собствениците, подлежащи на проверка. В случай на пропуски, вместо глоби, издават указания, предписания – и лицензиите – на място, от които зависи дейността на всеки търговец и човек в държавата ни. В случая на неотпадането на лицензиите – натрупани по всички посочени правоотношения върху главата на всяко отделно малко предприятие – разпоредбата има императивен характер до всички проверяващи органи и инстанции – и таксите се определят с по ¾ намаление от досегашните такси. Документите се издават и получават на момента и мястото на проверка от държваните или местни проверяващи органи. Разпоредбата действа по правомощията на неглобяване – във всички случаи.

Заключителни:  

1.       Никой и нищо не пречи и не се противопоставя на Симеон СаксКобургготски да създаде свои отношения и апарат за подпомагане на българския народ и държава. Той има право на искания, сезиране и изявления във връзка взаимопомощта по настоящия до българските граждани, органи и институции. И да ги представлява пред НС, КС, Обдусмана, ГП, Съда и всички държавни и местни инстанции и институции. Гласът му по този ред ще бъде чут и общопризнат.

2.       Всички, без изключение от упоменатите, посочените, органи, администратори, адвокати и юристи, които сбъркат спрямо тези правила – се изселват в САЩ и Европа, ако не искат да бъдат съдени.  За нарушения от страна на гражданите – се прилагат общите правила досегадействащи.

1 коментар: